Beside you: I

I

Chce by ten dzień trwał wiecznie.
Chce patrzeć w Twoje oczy i widzieć siebie.
Chce czuć, że jesteś obok mnie.
( Zapisane, na kartce wyrwanej z małego zeszyty, znalezione przed jakimś domem.)

To właśnie po to Ashton cofnął się marszcząc brwi. Uważnie przyjrzał się nierównym literom i uśmiechnął. Pisać musiała dziewczyna, w końcu częściej to one zdolne są do takich wyznań niż chłopcy, mężczyźni. To było coś pomysłowego, musiał to przyznać. Wyprostował się chowając kartkę do jednej z kieszeni i ruszając do chłopaków.

Ashton Irwin był perkusistą zespołu 5 Seconds of Summer I właściwie szybko zapominał, o takich małych sprawach, bo w końcu miał o wiele więcej na głowie. Jednak kartka została w kieszeni jego spodni. Może jakby od samego początku wszystkie znaki na niebie wskazywały, że i inny napis do niego trafi. Tego nie wiedział, słysząc piszczące z radości dziewczyny uśmiechnął się. Czasem były wkurzające, naprawdę miał ochotę pourywać im głowy, ale zawsze przypominało mu się ile dawały mu energii i radości. Stanowczo były niezastąpione. 









Oto pierwsza część :) Jeśli przypadła wam do gustu zawsze możecie skomentować, jeśli nie również krytyka jest bardzo przydatna! :)  
Chciałam uprzedzić, że Beside you to bardzo zaplątana (chyba) historia, nie wiem czy przypadnie wam do gustu. Rozdziały będą przeważnie w takiej formie i krótkie dlatego będę starała się dodawać je co dwa trzy dni może codziennie, zależy od zainteresowania jakie nadejdzie lub nie. Prawdą jest to, że jest to wielopart podzielony na 15 części i kurcze... naprawdę jestem z niego dumna, choć Bóg wie co miałam w nim namyśli (xD) kończę, tą paplaninę.
+ Zawszę będę informowała osoby, które pozostawią pod postem swoje nicki, tak dla jasności. 
++ Jeśli czytasz proszę, zostaw komentarz :)x

10 komentarzy:

  1. No to mój nick na tt już znasz xD. I mam nadzieję, że będziesz mnie informowała o nowych rozdziałach!
    A zapowiada się ciekawie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja krótka przerwa w matmie, była serio krótka. Miało być 5 min, a było o wiele mniej, chyba, że liczymy czas, kiedy chciałam dodać komentarz. hahahah

    Początek bardzo intrygujący i interesujący. Ciekawi mnie co będzie dalej.
    Plątanina? SUPER! Wielbię jak historie są zawikłane i niejasne!
    Pozostaje mi czekać na coś więcej. :)


    Pozdrawiam,
    @reasontobee_

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie krótkie!
    Na razie nie skomentuję treści, bo jest za bardzo zaplątana, jak dla mnie, a może to jednak wina długości partu. Czekam więc na dalsze części, może coś zrozumiem :D Skoro Ty jesteś z niego dumna, nam zapewne też się spodoba!
    pozdrawiam :) xx
    @TheRealAniaaa

    OdpowiedzUsuń
  4. przebiegle publikować dwa razy XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pspsppsps, robię to tylko dlatego, że później wpadłam na ten pomysł :P

      Usuń
  5. informuj mnie :) @niallzzbae
    ciekawe co tam wymyslisz

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie, więc zobaczymy następny rozdział. Wtedy się zdecyduje, czy czytać dalej, czy nie. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciszę się,że zostawilas link u mnie na blogu =3 przeczytałam rozdzial i stwierdzam,że cudo*.* Czekam na wiecej ,bo zapowiada się ciekawie :3 . Obserwuje ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyczucie czasu, gdy właśnie dodaje II cześć :D hah

      Usuń
  8. Dzięki, że zostawiłaś na moim blogu linka. Z pewnością będę czytać ;)))

    OdpowiedzUsuń