Beside you: II

II

Zapomniałam, że prawda jest inna.
Bolesna.
Że każdy dzień z Tobą mnie wyniszcza.
Zaznaczasz w każdy możliwy sposób, że jestem Twoja.
Boli.
( Zaczepione przez wiatr o lusterko samochodu. )

Blondyn zdążył już zapomnieć o wcześniejszej kartce. Do czasu. Do momentu, gdy w jego lusterko samochodowe nie zaczepiła się jakaś inna ze znajomym pismem. Rozejrzał się po okolicy, ale nikogo nie było, więc uważnie prześledził tekst i westchnął. To nie brzmiało dobrze. Jak można zapomnieć o prawdzie? Jak można pozwolić komuś by go niszczył? Czy ktoś ją rani? No i co to wszystko znaczy?

Przełknął ślinę i zacisnął wolną dłoń w pięść. Dlaczego cholerna kartka trafiła znów na niego? Pokręcił głową zgniatając ją i tak jak poprzednią lokując w którejś kieszeni swoich spodni. Nie miał zamiaru się tym przejmować, w końcu nie była to jego sprawa. Tak mu się zdawało.  









Hii! Bardzo dziękuje za wasze komentarze, które są prawie równie rozdziałowi hah! Oddaje w wasze ręce dwójkę i mam nadzieję, że również się spodoba! :> Jeśli macie jakieś pytania to śmiało! Dodałabym coś jeszcze, ale nie chce by moja notka była dłuższa niż rozdział, hah. 
+ Zawsze będę informowała osoby, które zostawią pod aktualnym postem swoje nicki.
++ Jeśli czytasz, uszanuj moją pracę i proszę skomentuj. 

5 komentarzy:

  1. boże,aż nabrałam ochoty,żeby kiedyś zacząć śledzić Irwina i podrzucać mu takie kartki XD
    czekam, @niallzzbae

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Niesamowite! Podoba mi się pomysł z karteczkami. No, jestem ciekawa jak to dalej się potoczy, chociaż trochę dobija mnie świadomość, że wszystko jest tak krótkie.
    Pozdrawiam! :) xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no cudo ,cudo cudo! Jeszcze dziś komentowałam a tu nowyyy wooo!! Kurcze te karteczki świetny pomysł! Intrygujące nie powiem , no cóż czekam z niecierpliwością na next :3 Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. A czyli na tym będzie polegać twoje opowiadanie. :) Będą kiedyś dłuższe rozdziały? Szczerze mówiąc zaciekawiłaś mnie nowym stylem pisania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yup :3 Tak właściwie to jest to wielopart :) nope. Przynajmniej nie przy Beside you. Dlatego będę dodawała je tak często. "Ławka" ma stronę, czasami trochę więcej, jednak zacznę je dopiero dodawać, gdy skończę to i napisze je do końca.
      Hah, dziękuje, miło to słyszeć ;)

      Usuń