Beside you: III

III

Jesteś powodem dla którego wciąż żyje.
Jedynym.
( napisane na brudnym od kurzu samochodzie, innym.)

Kilka dni później przechodził ulicą prawie nie zauważając napisu. Prawie. Ash wiedział, że musiał to być cholerny przypadek, albo może jakaś naprawdę chora na głowę fanka, która śledziła go od kilku dni. Wzdrygnął się na samą myśl, jednak przystanął i przeczytał.  Samochód był wciąż brudny więc nie miał z tym żadnego problemu. Problem leżał w drugiej osobie. Kim ona była?! Do kogo wypisywała te wszystkie rzeczy? I co najważniejsze...

Po jaką cholerę jego to interesuje?!


Zagryzł wargę wkładając dłonie do kieszeni i ruszając dalej, a gdy tylko dotarł do domu Caluma, wyszukał długopis jakąś kartkę i zapisał to co zapamiętał. Zaczynało go to przerażać, ale jeśli nie przytrafi mu się to po raz czwarty – zignoruje wszystkie napisy do tej pory. To było jego postanowienie.  











Dziękuje za słowa! :)x
+ Zawsze będę informowała osoby które pod aktualnym postem zostawią swój nick.
++ Jeśli czytasz uszanuj moją pracę i proszę skomentuj

7 komentarzy:

  1. 'chora na głowę fanka' dała mi do myślenia. Może naprawdę jest to jakaś osamotniona dziewczyna, która całą radość życia czerpie ze swojego ulubionego zespołu? Karteczki są bardzo intrygujące. Aż mam ochotę wkraść się na Twojego tumblra i prześledzić całą historię naraz, no ale nie będę sobie psuła zabawy... nawet jeżeli bardzo trudno mi się powstrzymać. Czekam na kolejną część jutro!
    Pozdrawiam :) xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, moze to fanka... Akurat tego opwiadania nie ma całego na tumblrze :p. :*

      Usuń
  2. Krótko ale tresciwie i to mi się podoba:) Cos takiego do tej pory nie wpadło w moje ręce ale przecież wszystkiego trzeba spróbować czyż nie? Jak na początek jest strasznie tajemniczo i zarazem ciekawie. Intryguje mnie cała historia i do tego w rozdziałach nam nie dajesz dużo co nie zaspokaja mojej ciekawości. Czekam na następny bo wiem, że warto nawet dla czegoś tak krótkiego:)
    PS: Dzięki za spam u mnie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za miłe słowa. Wybacz spam, gdy zrobi mi sie jakiś luz wpadnę i do Ciebie 😉

      Usuń
  3. Jeju intrygujący rozdzal :3 Rozdziały przed szkołą i humor się poprawia =33
    Ja też jestem ciekawa czy to fanka czy nie i wgl ! No nic czekam na next ,dużo weny życzę ;* Pozdrawian :*

    OdpowiedzUsuń