Beside you: VI

VI

Przypominasz mi o tym, że nigdy nie będę dobra.
Wystarczająco dobra dla   C I E B I E
( Napisane na styropianowym kubku, czarnym flamastrem. Znalezione pod nogami, widocznie zły traf do kosza)

Zaczęły świerzbić go palce. To przestawało być śmieszne. Nie ruszało go już to, że znalazł kolejny napis, tym razem było już to coś innego. Jak ktoś mógł tak do niej powiedzieć?! Jak?! Nie mieściło się to w jego głowie. ONA miała nie być dobra? To on nie był dobry dla niej skoro tak uważał.

Podniósł kubek i omijając z daleka fanów udał się do domu, gdzie i styropian trafił na jego biurko. Zaczynał się martwić, z tą dziewczyną nie było dobrze.

W jego głowie pojawiało się tysiąc myśli. Dlaczego on? Dlaczego ona? Dlaczego?

Przecież jesteś idealna.
Może nie dla  N I E G O
Dla kogoś innego.

( napisane na chusteczce w kawiarni ) 











No cześć, przepraszam znów za późną godzinę, ale wiecie mecz te sprawy. hah Dziękuje za wasze komentarze, jesteście wspaniałe! :)xx
+ Zawsze będę informowała osoby, które pod aktualnym wpisem zostawią nick.
++ Jeśli czytasz uszanuj moją pracę i proszę skomentuj :)x
PS. Jeśli macie twittera czy coś zawsze możecie tweetnąć #besideyouff, może ktoś jeszcze się tutaj zjawi! :> 

4 komentarze:

  1. Ledwie kontaktuję ze światem, przez chorobę, dlatego chciałam poczekać aż wyzdrowieję i nadrobić, ale stwierdziłam, że czytanie wszystkiego naraz to już nie to samo. Nie ma tej magii, więc mimo gorączki i ryzyka, że nic nie zrozumiem, weszłam w link i przeczytałam. Podoba mi się, że Ashton zaczyna działać i rzeczywiście jest przejęty losem dziewczyny. To już zbyt wiele, by można było nazwać to zbiegiem okoliczności. Z drugiej strony okropnie żal mi autorki wszystkich tych napisów, bo widać, że bardzo cierpi i z najwyższą trudnością to wszystko znosi. Mam nadzieję, że Ashton zdąży jej pomóc. Jestem ciekawa jak dalej potoczy się ich historia. Muszę również dodać, że z każdą kolejną częścią zachwycam się Twoim pomysłem coraz bardziej.
    Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na VII :)
    PS: Mam nadzieję, że zrozumiesz mój komentarz, naprawdę mam gorączkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. sdoifugbdfigbpifd Ashton martwiący się to najlepszy Ashton
    tylko szkoda że nie wie,że tu nie chodzi o jakiegoś GO a o samego Irwina,bynajmniej tak przeczuwam
    next jak najszybciej!
    @niallzzbae

    OdpowiedzUsuń
  3. O jeju ! Akcja rośnie coraz szybciej! *.* Ojj Ashton ,Ashton <3
    no po prostu miód ,cud i maliny?
    Zdecydowanie cudo <3
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń